شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خرید تلویزیون اقساطی در جمهوری

۱۵ بازديد
فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری خبری مایه خرسندی و لذت مصرف کنندگان و خریدارانی است که به دلیل شرایط سخت و ناخوشایند اقتصادی، توانایی پرداخت نقدی این محصولات را ندارند. به هر حال تلویزیون یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. بدون تلویزیون، زندگی بسیاری از خانواده ها به یک شکل مختل می شود. 

زیرا برای تماشای انواع برنامه های کابلی و ماهواره ای به تلویزیون نیاز دارید. با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی، شاهد ورود انواع تلویزیون ها با قابلیت ها و امکانات متفاوت هستیم. از آنجایی که درصد زیادی از برندهای تلویزیون خارجی هستند و این محصول وارداتی به حساب می آید، با نوسانات بازار ارز قیمت آنها افزایش یافته و به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
انواع تلویزیون های موجود در بازار
انواع و برندهای مختلف تلویزیون در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند. هر چند سال یکبار فناوری ها و فناوری های جدیدی برای تلویزیون ها معرفی و وارد بازار می شود. اگر از تلویزیون های قدیمی سیاه و سفید و تلویزیون های رنگی با لامپ تصویر بگذریم، هر از چند گاهی تلویزیون های جدیدی با بسیاری از فناوری های روز معرفی و وارد بازار می شوند.

برای خرید تلویزیون اقساطی از سونی شهراد روی لینک کلیک کنید

https://sony-co.com/


نسل اول تلویزیون های مدرن و جدید بعد از تلویزیون های قدیمی تلویزیون های HD هستند. ویژگی اصلی این نسل از تلویزیون ها نسبت به نسل های قدیمی و آنالوگ کیفیت بالای تصویر و وضوح صدا است. نسل بعدی را تلویزیون های LCD تشکیل می دادند که کیفیت تصویر بهتر، وضوح صدای برتر و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به تلویزیون های HD داشتند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبتا خوب، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان و خریداران در بازار دارند.

نسل بعدی تلویزیون های پلاسما مبتنی بر لامپ های فلورسنت هستند. با این تلویزیون ها می توانید تصاویر 180 درجه را از هر زاویه ای تماشا کنید اما این تلویزیون ها تنوع زیادی ندارند و فقط در سایز 42 اینچ در بازار موجود هستند. نسل بعدی تلویزیون‌های ال‌ای‌دی در بین تلویزیون‌های HD با صرفه‌تر انرژی هستند و کیفیت تصویر و وضوح صدای خوبی را ارائه می‌کنند. تلویزیون های OLED، 3D، UHD و هوشمند، تلویزیون های پیشرفته و نسل بعدی HD هستند که مخاطبان خاص خود را دارند.

قیمت انواع تلویزیون در بازار
هر نوع تلویزیون و برند هر سازنده قیمت های متفاوتی دارد. سونی، سامسونگ، شارپ، پاناسونیک، ال جی و غیره. از معروف ترین و مورد اعتمادترین برندهای تولید کننده تلویزیون هستند. هر کدام از این برندها بازار مخصوص به خود را دارند و تلویزیون های خود را به سراسر جهان از جمله ایران صادر می کنند.

هر چه تلویزیون ها تکنولوژی بهتر و جدیدتری داشته باشند قیمت آن ها نسبت به تلویزیون های نسل قبل بالاتر می رود. البته برخی از تلویزیون ها با تکنولوژی جدید و مدرن وارد بازار می شوند اما با استقبال خوبی از سوی مردم و خریداران مواجه نمی شوند.

مزایای فروش اقساطی تلویزیون
قیمت بالای تلویزیون ها این امکان را برای همگان فراهم کرده است که بتوانند تلویزیون دلخواه خود را با هر برندی خریداری کنند. مهمترین مزیت فروش پکیج تلویزیون این است که در این شرایط سخت اقتصادی، خانوارها به راحتی می توانند محصولات و کالاهای مورد نظر و مورد علاقه خود را خریداری کنند.
شرایط خرید اسلایس تلویزیون تهران
30 درصد فاکتور باید به صورت نقدی پرداخت شود. به عبارت دیگر اگر محصول شما 20 میلیون است باید 30 درصد این مبلغ را نقدا پرداخت کنید.
30 درصد از 20 میلیون می شود 6 میلیون. شما باید 6 میلیون نقدی پرداخت کنید و 14 میلیون باقیمانده بستگی به تعداد اقساط شما دارد. صرف نظر از تعداد ماه ها، برای هر ماه باید 3 درصد کمیسیون پرداخت کنید.
اگر شرایط اقساط را 6 ماهه پرداخت کنید، 6 تا 3 درصد کارمزد پرداخت می کنید. اگر اقساط 12 ماهه باشد 12 تا 3 درصد کارمزد می پردازید.
برای اقساط فقط با چک کار می کنیم. ما سفته را قبول نمی کنیم.
افراد دارای مجوز، کارمندان دولت و کارمندان قراردادی، کارمندان بازنشسته می توانند از ما خرید کنند.

خرید اقساطی تلویزیون سونی در تهران
اگر در تهران هستید و قصد خرید اقساطی تلویزیون سونی را از خیابان جمهوری تهران دارید، سونی شهراد یکی از معتبرترین نمایندگی های سونی در خیابان جوهوری می باشد خرید تلویزیون و محصولات سونی به صورت اقساطی.
آدرس: تهران - خیابان جمهوری - شیخ هادی - روبروی بانک تجارت - پلاک 711 - فروشگاه سونی شهراد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.